پیام شبانه جواد نکونام برای هوداران استقلال ؛ این یک جنگ واقعی بود!

پیشکسوت استقلال گفت: گروهی که به عنوان مالکان جدید به باشگاه آمده‌اند با وقفه‌های طولانی در انتخاب سرمربی فقط باعث نگرانی طرفداران این تیم می‌شوند و از طرفی زمان را از دست می‌دهند تا در نهایت به نقطه

سرویس ورزش مشرق - حسن روشن پیشکسوت و کاپیتان اسبق باشگاه استقلال در گفتگو با مشرق، درباره بلاتکلیفی کادر فنی و مدیریتی باشگاه استقلال در روزهای فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: تا جایی که شنیدم آقای نکونام ۲ فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما به هر حال می‌بینیم که نتایج و البته شرایط خود این مربی برای ادامه کار در این تیم چندان مساعد نیست. متاسفانه آقای نکونام در طول این فصل ثابت کرد به لحاظ شخصیتی در حد و اندازه سرمربیگری تیم استقلال نیست.

چرا استقلال زمان برای انتخاب سرمربی را از دست می‌دهد؟/ جواد ثابت کرد شخصیت سرمربیگری استقلال را ندارد

وی افزود: الان دو فصل است که ما رکورد اخراج و کارت زرد بین مربیان و نیمکت نشینان تیم استقلال را شکسته‌ایم که این می‌تواند یک ضربه بزرگ برای پیکر تیم استقلال و باشگاه ما باشد. فصل قبل ساپینتو و این فصل نکونام! به یاد نداریم سرمربی و کادر فنی تیم استقلال تا این اندازه کارت قرمز و اخراج گرفته باشند یا بازی‌ها را از روی سکو دنبال کنند. هنوز مدل شادی کردن آقای نکونام جلوی نیمکت تیم پرسپولیس را از یاد نبرده‌ایم که باعث خجالت همه پیشکسوتان شد.

فوتبالیست قدیمی استقلال ادامه داد: من چند روز قبل با آقای شهریاری(نماینده هلدینگ در امور باشگاه) صحبت کردم که ایشان گفت ما به لحاظ حقوقی به نتایجی در مجمع رسیدیم اما به لحاظ حقیقی هنوز در حال بررسی برخی مسائل هستیم. به او گفتم دارید وقت را از دست می دهید. امیدوارم کار به جایی نرسد که دوباره همه چیز به نقطه اول و سر خط برگردد و ما شاهد همان مسائل و اتفاقات گذشته باشیم.

چرا استقلال زمان برای انتخاب سرمربی را از دست می‌دهد؟/ جواد ثابت کرد شخصیت سرمربیگری استقلال را ندارد

پیشکسوت استقلال گفت: بعید نیست این هم از اقدامات دلال ها باشد که شرایط را به شکلی پیش می برند تا زمان از دست برود و در نهایت در روزهایی که برخی باشگاه های ناموفق در لیگ قبل دنبال انتخاب سرمربی هستند باشگاه ما آخر هم به گزینه نکونام بسنده کند. به شهریاری گفتم استقلال نیازمند تغییر و تحول در همه ارکان باشگاهش است. گفتم اگر می‌خواهند یک استقلال متفاوت را به وجود بیاورند باید زودتر دست به کار شوند و زمان را از دست ندهند.

روشن تاکید کرد: یکی از بحث‌های مهم در این زمینه بخش آکادمی استقلال است که من شخصاً این مسائل را به آقای شهریاری و خود ضیایی مدیر آکادمی اطلاع دادم و به آنها گفتم که باید در چنین آکادمی از پیشکسوتان استقلال استفاده شود در غیر این صورت آکادمی آن وجهه و اعتبار اصلی اش را از دست می‌دهد. چون استقلال پر است از مربیان کاربلد که می‌توانند در استقلال و آکادمی آن فعالیت کنند.

چرا استقلال زمان برای انتخاب سرمربی را از دست می‌دهد؟/ جواد ثابت کرد شخصیت سرمربیگری استقلال را ندارد

بازیکن اسبق تیم ملی همچنین درباره دیدار ایران مقابل ازبکستان و تساوی بدون گل در تهران تصریح کرد: متاسفانه فوتبال ما در حال حرکت به سمت عقب است. خوب است که لااقل به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد راه پیدا کردیم وگرنه باید فاتحه این تیم ملی را هم می‌خواندیم! آن هم با این همه ستاره.

روشن ادامه داد: ظاهرا به خاطر توصیه‌های اکید وزارت نیرو در رابطه با کاهش مصرف برق ستاره های تیم ملی مثل لامپ کم مصرف شده اند و آن فروغ همیشگی را ندارند. در دیدار با ازبکستان هم چیز خاصی از این بازیکنان ندیدیم هفته قبل هم که دو گل از هنگ کنگ خورده بودیم. با این وضعیت آینده روشنی پیش روی تیم ملی ما نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حقیقت محض IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    78 4
    ای کاش شما پیشکسوتان حمایت‌های نابخردانه، خود در طی فصل رو و اون نامه های غیر منطقی رو بر علیه تیم‌های رقیب امضا نمی کردید. مشکل تیم استقلال اینه که پیشکسوتاش مثل آفتاب پرست در طی فصل بخوبی رنگ عوض می کنند. حمایت‌ها و نامه نگارهای مغرضانه طول فصل هیچ کمکی به تیمتون نکرد. چون جنس نیمکت شما و افرادی مثل اون آقای نوری شیتیل بگیر اجازه شخصیت گرفتن رو به تیمتون نمی ون. هر چند ما هم از این پیشکسوتان دوزاری مثل قلیچ داریم اما خیلی انگشت شماری.
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      1 0
      به لنگی ها ربطی نداره برید دنبال کثافتکاری تیم خودتون
  • علی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    9 3
    نکونام با جذب رضاوند محمدی فخردینی و بازیکن گل گهر نشون داد دنبال بازیکنان رد خارج پیر هست که بازیشون تمام شده فقط دنبال دلالی هست نیم‌فصل هم می‌ره و تیم باید با بیست بازیکن سی پنج ساله رد خارج ملیاردی نابود بشه لطفاً همه کمک کنید نگذارید دلالها تیم نابود کنن
  • مهران IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    1 1
    سلام آقای روشن را باگل معروفش از سال 1356 میشناسم.بازیکن خوبی بود ولی درست در زمانی که استقلا ل به ایشان احتیاج داشت متاسفانه همکاری نکرد.اینکه اقای نکونام راایشان اینطور قضاوت میکنند بسیار عجیب هستش.ایشان نه در رده ملی ونه در باشگاهی ونه مربیگری درسطح آقای نکونام نیستند.فقط در حال حاضر افرادی مثل علی دایی یا آقای مجید جلالی ویا آقای کریم باقری وچند بازیکن ومربی عزیز کشورمان در سطح آقای نکونام هستند.پس آقای روشن لطفا شما درجایگاه خودتون صحبت کنید..
  • علیرضا IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    1 0
    باسلام جناب آقای روشن من در کودکی بخاطر بازیهای شما طرفدار تاج شدم . توقع داشتم همچون دوران بازیگری همچنان در خدمت تیم مانند یک بزرگتر همه را دور استقلال حفظ و حمایت کنید . بله آقا جواد زود عصبی و از کوره در می‌رود اینجا شما باید مانند یک بزرگتر دلسوز کمکش کنید نه اینکه به حرف های دلگیر کننده خواهان رد کردنش باشید . آدم بزرگ با بزرگی بزرگ میشود.
  • نیما DE ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    1 1
    لطفا سرمربی فعلی استقلال را عوض کنید واز سرمربی استفاده که حداقل ۱۰۰ بازی برای استقلال انجام داده باشد تا ارق او به پیراهن مقدس آبی اثبات شده باشد
  • باباحسین IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    1 1
    آفرین به آقای حسن روشن که با شهامت گفت:نکونام شخصیت مربیگری برای کیسه هارانداردوتاکیدکردکه رفتار نکونام باعث سرشکستگی وتحقیرکیسه هاشده ونیزازرکوردزدن اخراجی ها و کارت‌های زردوسرخ کیسه ها شرمنده شده است.بعنوان یک پرسپولیسی به حسن روشن تبریک میگویم بخاطر بیان واقعیت ها
  • حسین ذبیحی«نسیم» IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    1 1
    کاش هواداران استقلال از حرف های درست حسن روشن درس بگیرندوگول شیادودلالی مثل جواد نکونام وهمدستش هاشمی بی نسب را نخورند.نکونام‌ یک‌متقلب ودلال پولکی بیشترنیست واینودرفولاداثبات کرد
  • DE ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    1 0
    به نظرمن آقای روش در حدی نیست که بره با هلدینگ خلیج فارس صحبت کنه. چون کسی اون را قبول نداره. رابطه نکونام و سامره را همین آقا خراب کرد و نکونام به خاطر حرفای ایشون با سامره بد شد. ایشون هیچ کقت تسطوره استقلال نبوده و نخواهد بود .
  • DE ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    1 0
    به نظرمن آقای روش در حدی نیست که بره با هلدینگ خلیج فارس صحبت کنه. چون کسی اون را قبول نداره. رابطه نکونام و سامره را همین آقا خراب کرد و نکونام به خاطر حرفای ایشون با سامره بد شد. ایشون هیچ کقت تسطوره استقلال نبوده و نخواهد بود .
  • محمد IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    2 0
    مشرق دروغگو
  • علمدار سینایی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    1 0
    بازهم اقای روشن نظریه الکی دادین خواهشا رسانه محترم با ایشون مصاحبه نکنید تا یاد دارم یکبار هم ایشون به نفع هیچ یک از کادر ورزشی باشگاه استقلال حرف درستی نزده دوستان هوادار حرف اقای روشن را به دل نگیرین ایشون هیچوقت به نفع استقلال صحبت نکرده وهمیشه دشمن استقلال گرگی است در لباس گوسفند
  • RO ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 1
    چرا خبر دروغ میزارید حسن روشن تکذیب کرد
  • رضا IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 3
    استقلالی ها از بابا محمود کمک بگیرید.
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    1 0
    تا حالا یاد ندادم حسن روشن از کسی تعریف کنه.مثل فراستی سینما همیشه نقد میکنه و هیچ منطقی هم نداره .اقای روشن بعنوان طرفدار فوتبال میگم هر وقت شما تو فوتبال سرمربی بودی و قهرمان اوردی میتونی دیگران رو نقد کنی در عیر اینصورت حرفای شما هیچ ارزشی نداره
  • خیانتهای ملی !! IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    1 1
    گرفتن مربی یا بازیکن خارجی در این وضعیت اقتصادی کشور واقعا خیانت و رذالت است !! ....... لطفا مجلس وارد شود .... مردم نان شب ندارند ، بعد چند میلیارد به یک مربی بی مصرف خارجی یا یک بازیکن خارجی یا داخلی میدهید ؟؟!!! .... ننگ بر همه مفسدین !! .... خیانتهای ملی متوقف شود !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس